Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Godnatt i klubben...nå går jeg til sengs..
    Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by jakobine
      jaja men det visste du jo.. hahaha men alle sexbomber kan gå av må du vel vite din fjomp
      Til nå har jeg vert så uheldig de har aldri gått av når jeg har vært nær ..hahahahaa

Comment

• Originally posted by Ernie
        Godnatt i klubben...nå går jeg til sengs..
        natta på deg og sov godt ernie
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Godmorron i klubben

Hoppas att alla samuels fans får en fin & härlig dag idag

Comment

• Gomorron starfriend och alla andra i klubben
            Han en fin dag!

Comment

• Godmorgon till er alla.

Solen lyser för fullt och jag sitter inne för att ha få avklarat alla mina betygssamtal

Men om en vecka är skolan slut för den här terminen och då är det soooooooommar

Comment

• God Morgen...eller dag..har akkurat kommet fra lunsj og møte...og nå fortsetter jeg på min travle dag...Ha en fin dag alle Samuel Venner...i Klubben ......Samuel du må snart komme innom til oss da,...det er vi som sørger for at du ikke blir glemt..

Comment

• Originally posted by msfantasia
                  Godmorgon till er alla.

Solen lyser för fullt och jag sitter inne för att ha få avklarat alla mina betygssamtal

Men om en vecka är skolan slut för den här terminen och då är det soooooooommar
                  hei, ernie, Lexie, misfantasia, jakobine og alle dere andre trivelige mennesker, er fortsatt på jobb men nå begynner dagen endelig å gå mot slutten, ha en aldeles strålende fredag!
                  :kastkyss:

Comment

• Originally posted by starfriend
                    Godmorron i klubben

Hoppas att alla samuels fans får en fin & härlig dag idag
                    Takk kjære starfriend, ha en fin dag du også, så trivelig at du kommer og hilser på klubben.

Comment

• Hei på dere alle jeg kikker inn sånn inni mellom slagene jeg
                      Jeg har en farmor på over 90 som har gebursdag i morra, og eneste hun ønsket seg til dagen sin, var min hjemmelaget pizza hehe så et sånt ønske kan jeg ikke stå i mot, så her kjevles det deig til den store gullmedalje der var ikke et icon for kjevling av dei.. så jeg tenkte kjevling av en mann vil si like mye hahahaha
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                        Hei på dere alle jeg kikker inn sånn inni mellom slagene jeg
                        Jeg har en farmor på over 90 som har gebursdag i morra, og eneste hun ønsket seg til dagen sin, var min hjemmelaget pizza hehe så et sånt ønske kan jeg ikke stå i mot, så her kjevles det deig til den store gullmedalje der var ikke et icon for kjevling av dei.. så jeg tenkte kjevling av en mann vil si like mye hahahaha
                        Så søt din farmor høres ut jakobine, og du er snill som tar deg så bra av henne, og send hit en sånn til meg også takk hihi!
                        Last edited by Lissabon; 2006-06-02, 18:06.

Comment

• Gokväll jakobine, lissabon och alla andra här
                          Hoppas ni har det bra och att ni känner er hänryckta som man ska vara i pingst

jakobine: vilken mysig önskan från en äldre lady
                          Last edited by Guest; 2006-06-02, 19:28.

Comment

• Originally posted by Lexie
                            Gokväll jakobine, lissabon och alla andra här
                            Hoppas ni har det bra och att ni känner er hänryckta som man ska vara i pingst

jakobine: vilken mysig önskan från en äldre lady
                            Hei og god kveld, Lexie. En fin pinsehelg ønskes deg, nå skal jeg få min son tilsengs så blir det en lugn kveld her hjemme etter noen harde dager på jobb

Comment

• JRS-Showbiz hemsida är delvis i bruk. Man kan se deras koncept, läsa om Jessica, Robin och Samuel och skicka in frågor blandannat

( http://www.jrs-showbiz.se/ )

Comment

• Originally posted by Lissabon
                                Hei og god kveld, Lexie. En fin pinsehelg ønskes deg, nå skal jeg få min son tilsengs så blir det en lugn kveld her hjemme etter noen harde dager på jobb
                                En fin helg till dig med Lissabon! Skönt med en lugn hemmakväll och några dagar ledigt efter en tuff arbetsvecka

Comment

Working...
                                X