Godnatt i klubben...nå går jeg til sengs..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Comment
-
hei, ernie, Lexie, misfantasia, jakobine og alle dere andre trivelige mennesker, er fortsatt på jobb men nå begynner dagen endelig å gå mot slutten, ha en aldeles strålende fredag!Originally posted by msfantasiaGodmorgon till er alla.
Solen lyser för fullt och jag sitter inne för att ha få avklarat alla mina betygssamtal
Men om en vecka är skolan slut för den här terminen och då är det soooooooommar
:kastkyss:
Comment
-
Hei på dere alle
jeg kikker inn sånn inni mellom slagene jeg
Jeg har en farmor på over 90 som har gebursdag i morra, og eneste hun ønsket seg til dagen sin, var min hjemmelaget pizza hehe så et sånt ønske kan jeg ikke stå i mot, så her kjevles det deig til den store gullmedalje
der var ikke et icon for kjevling av dei.. så jeg tenkte kjevling av en mann vil si like mye hahahaha
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Så søt din farmor høres ut jakobine, og du er snill som tar deg så bra av henne, og send hit en sånnOriginally posted by jakobineHei på dere alle
jeg kikker inn sånn inni mellom slagene jeg
Jeg har en farmor på over 90 som har gebursdag i morra, og eneste hun ønsket seg til dagen sin, var min hjemmelaget pizza hehe så et sånt ønske kan jeg ikke stå i mot, så her kjevles det deig til den store gullmedalje
der var ikke et icon for kjevling av dei.. så jeg tenkte kjevling av en mann vil si like mye hahahaha 
til meg også takk hihi!
Last edited by Lissabon; 2006-06-02, 18:06.:kastkyss:
Comment
-
Hei og god kveld, Lexie. En fin pinsehelg ønskes deg, nå skal jeg få min son tilsengs så blir det en lugn kveld her hjemme etter noen harde dager på jobbOriginally posted by LexieGokväll jakobine, lissabon och alla andra här
Hoppas ni har det bra och att ni känner er hänryckta som man ska vara i pingst
jakobine: vilken mysig önskan från en äldre lady
:kastkyss:
Comment
-
JRS-Showbiz hemsida är delvis i bruk. Man kan se deras koncept, läsa om Jessica, Robin och Samuel och skicka in frågor blandannat
( http://www.jrs-showbiz.se/ )
Comment
-
En fin helg till dig med Lissabon! Skönt med en lugn hemmakväll och några dagar ledigt efter en tuff arbetsveckaOriginally posted by LissabonHei og god kveld, Lexie. En fin pinsehelg ønskes deg, nå skal jeg få min son tilsengs så blir det en lugn kveld her hjemme etter noen harde dager på jobb
Comment

Comment