Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lissabon
    hehe ja det gjør jeg også, med de hyggelige folkene som er her, dessuten går det så tregt her at jeg får surfet nok på nettet samtidig
    jepp, man kan gjøre en del ting samtidigt je.. hehehe men tenk om noe vi skrev i det første innlegget i denne tråen fornærmet han ? huffda
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
      jepp, man kan gjøre en del ting samtidigt je.. hehehe men tenk om noe vi skrev i det første innlegget i denne tråen fornærmet han ? huffda
      eh... tror du?? håper ikke det da, synes det er bra med humor der jeg....
      :kastkyss:

Comment

eh... tror du?? håper ikke det da, synes det er bra med humor der jeg....
        Jeg og, men han prøver enda.. men ender på en aller annen måte på chatten
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
          Jeg og, men han prøver enda.. men ender på en aller annen måte på chatten
          hmmm...merkelig, jaja, da får vi henge litt her til da

Comment

hmmm...merkelig, jaja, da får vi henge litt her til da
            jepp vi venter
            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Det har vært PARTY TIME ... I hele helgen...Jeg tror at denne helgen hadde selv Samuel slitt en smule etter...Har prøvd med loff på hodet men det fungerer ikke...

Jada jeg er lett utslitt etter en skikkelig heidundrende pinse...Brann avsluttet den med å spille uavgjort mot rbk.som nå er 10 bak..Brann har ikke tapt en kamp enda.. ....og Samuel nærmer seg denne tråden nå har jeg hørt rykter om... .....
              Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• Originally posted by Ernie
                Det har vært PARTY TIME ... I hele helgen...Jeg tror at denne helgen hadde selv Samuel slitt en smule etter...Har prøvd med loff på hodet men det fungerer ikke...

Jada jeg er lett utslitt etter en skikkelig heidundrende pinse...Brann avsluttet den med å spille uavgjort mot rbk.som nå er 10 bak..Brann har ikke tapt en kamp enda.. ....og Samuel nærmer seg denne tråden nå har jeg hørt rykter om... .....
                heeeeey ernie du begynner å bli litt for overlegen nå med den fxxhjfsdhhj fotballklubben

Comment

• är jag inne nu

Comment

• Originally posted by Ernie
                    Det har vært PARTY TIME ... I hele helgen...Jeg tror at denne helgen hadde selv Samuel slitt en smule etter...Har prøvd med loff på hodet men det fungerer ikke...

Ja han har nærmet seg noen ganger ja hehe jeg så at brann spilte uavgjort ja.. hehe gratla ernie
                    Loff på hodet ?? hvordan kan det hjelpe?
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Jaaa!

Samuel nu ser jag att du är inloggad här
                      "Man ska inte sörja det man saknar
                      utan glädjas åt det man har."

Comment

• samuel heter jag undrar om det här är min fan club?? kram

Comment

• Originally posted by samuel
                          är jag inne nu
                          Jaa, det är du

Snacka om tålamod du har. Eloge till dig

Så detta är din fanclub
                          "Man ska inte sörja det man saknar
                          utan glädjas åt det man har."

Comment

• Originally posted by samuel
                            är jag inne nu
                            hahaha stakkars deg, du har jo fått jobbe for det her herregud!!! VELKOMMEN da, vi fortsatte her etter at BBforumet stengte

Comment

• oki så nu funkar det.... soft

Comment

• fan vadbramycket roliga citat som man inte minns mm
                                kul kul

Comment

Working...
                                X