Originally posted by Lissabon
men tenk om noe vi skrev i det første innlegget i denne tråen fornærmet han ? huffda
med de hyggelige folkene som er her, dessuten går det så tregt her at jeg får surfet nok på nettet samtidig

men tenk om noe vi skrev i det første innlegget i denne tråen fornærmet han ? huffda
håper ikke det da, synes det er bra med humor der jeg....
I hele helgen...Jeg tror at denne helgen hadde selv Samuel slitt en smule etter...Har prøvd med loff på hodet men det fungerer ikke...
....og Samuel nærmer seg denne tråden nå har jeg hørt rykter om...
I hele helgen...Jeg tror at denne helgen hadde selv Samuel slitt en smule etter...Har prøvd med loff på hodet men det fungerer ikke...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment