Originally posted by jakobine
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
Jeg gjør også det men i 1etg med blomsterbed utenfor verandaen som jeg holder på litt i da, det funker greit.Originally posted by jakobineegentlig litt deiligt da.. men så har jeg jo ingen hage. å tutle i.. så det savner jeg.. siden jeg bor i blokk da..
:kastkyss:
Comment
-
Comment
-
jeg bor i andre etasje.. egentlig glad for det og.. for jeg sniker varme fra dem under meg.. hahahahaOriginally posted by LissabonJeg gjør også det men i 1etg med blomsterbed utenfor verandaen som jeg holder på litt i da, det funker greit.
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Comment
-
ok.. da skal jeg prøve å forklare, men når jeg forklarer blir det bare rot.. men here we go :Originally posted by Ernienei jeg skjønner ikke ..jeg skal på grill fest ..skal ikke grille i en båt da bare kjøre med den..hmm
Du skal på båt tur.. å grille med en gjeng damer og menn, hvem vet du nok ikke helt sikkert.. så regn med en masse single damer, som henger seg på deg når du drar opp gitaren din, husk jeg har et opptak av deg her så jeg VET du kan synge...
Noen av dem, eller ei henger seg på deg.. du ønsker ikke være uhøfflig for det er jo venner av venner av deg, så du vet ikke HVA du skal gjøre.. og du er fremdeles på BÅTTUR og har ingen fluktruter/fluktmuligheter..
Men poenget er jo kun om du ønsker å flukte.. om du ikke ønsker det, så er du nok i på rette plassen..
Skjønte du noe av det jeg prøvte å si nå ???Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Comment

Comment