Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    uansett så har jeg sånn alla vinter hage glassvinduer på hele terassen, som jeg kan skyve alle fra eller lukke alle igjen.. så kos blir det uansett vær
    det høres bra ut, kunne jeg også tenkt meg å ha
    :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
      det høres bra ut, kunne jeg også tenkt meg å ha
      egentlig litt deiligt da.. men så har jeg jo ingen hage. å tutle i.. så det savner jeg.. siden jeg bor i blokk da..
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• hmm skjønte du hva jeg mente med fluktmuligheter og fluktruter nå ernie ?
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

håper været blir bra da
          Her nede er det 24 grader og syden sol...hahah og fotball laget vinner kamper og greier..hahaha
          Ekte lidenskap har ET navn

Comment

egentlig litt deiligt da.. men så har jeg jo ingen hage. å tutle i.. så det savner jeg.. siden jeg bor i blokk da..
            Jeg gjør også det men i 1etg med blomsterbed utenfor verandaen som jeg holder på litt i da, det funker greit.

Comment

les hva jeg og Lissabon snakket om den hytteturen jeg ble invitert på så skjønner du hva jeg mener
              nei jeg skjønner ikke ..jeg skal på grill fest ..skal ikke grille i en båt da bare kjøre med den..hmm

Comment

Jeg gjør også det men i 1etg med blomsterbed utenfor verandaen som jeg holder på litt i da, det funker greit.
                jeg bor i andre etasje.. egentlig glad for det og.. for jeg sniker varme fra dem under meg.. hahahaha
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by Ernie
                  Her nede er det 24 grader og syden sol...hahah og fotball laget vinner kamper og greier..hahaha
                  Skulle ønske jeg kunne si det samme, men det ville være blank løgn

Comment

Skulle ønske jeg kunne si det samme, men det ville være blank løgn
                    sommeren kommer nok til dere også...snart...

Comment

jeg bor i andre etasje.. egentlig glad for det og.. for jeg sniker varme fra dem under meg.. hahahaha
                      er det en vei i trondheim som heter overlege brants vei ? bom ..det skulle være inlegget etter..hehe

Comment

sommeren kommer nok til dere også...snart...
                        Jeg har mine tvil, det er ikke uten grunn at allværsjakken kalles den nye trønderbunaden

Comment

nei jeg skjønner ikke ..jeg skal på grill fest ..skal ikke grille i en båt da bare kjøre med den..hmm
                          ok.. da skal jeg prøve å forklare, men når jeg forklarer blir det bare rot.. men here we go :
                          Du skal på båt tur.. å grille med en gjeng damer og menn, hvem vet du nok ikke helt sikkert.. så regn med en masse single damer, som henger seg på deg når du drar opp gitaren din, husk jeg har et opptak av deg her så jeg VET du kan synge...
                          Noen av dem, eller ei henger seg på deg.. du ønsker ikke være uhøfflig for det er jo venner av venner av deg, så du vet ikke HVA du skal gjøre.. og du er fremdeles på BÅTTUR og har ingen fluktruter/fluktmuligheter..
                          Men poenget er jo kun om du ønsker å flukte.. om du ikke ønsker det, så er du nok i på rette plassen..

Skjønte du noe av det jeg prøvte å si nå ???
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

er det en vei i trondheim som heter overlege brants vei ? bom ..det skulle være inlegget etter..hehe
                            hehehe

Comment

helt enig med deg. live burde det være.. ta deg en tur dit heller og film dem ernie.. skit i hele båt/hytte/grillparty/sjekkepartyet deres hehehe
                              hehe er du redd for meg på noen måte ..hahaha...siden du ble så opptatt av båt turen min..hehe

Comment

hehe er du redd for meg på noen måte ..hahaha...siden du ble så opptatt av båt turen min..hehe
                                ja jeg er redd for alle som skal på båt tur og ikke bruker redningsvest jeg..
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X