Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hvor har dere gjemt dere Flanders venner??
    Vi går da ikke i hi" nå på sommeren!!
    Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

Originally posted by fastwindow
      Hvor har dere gjemt dere Flanders venner??
      Vi går da ikke i hi" nå på sommeren!!
      Nei,for all del!!Har jo akkurat begynt å livne til att ...

Comment

Originally posted by xx24-7
        Nei,for all del!!Har jo akkurat begynt å livne til att ...
        Har du sett noe til Presidenten" ?? Presidenten må bare sette inn gisselet"
        Gåtteposeministeren" ligger vel bare på en holme og soler seg!!
        Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

Originally posted by fastwindow
          Har du sett noe til Presidenten" ?? Presidenten må bare sette inn gisselet"
          Gåtteposeministeren" ligger vel bare på en holme og soler seg!!
          Har ikke sett presidenten i det siste nei :sad: (får ikke tro hu har stukket avgårde på statsbesøk!!Iallefall ikke hvis det IKKE omhandler flandersen vår,for da sku vi jo ha blitt informert vi under-danige her òg)...Er "gåtteposeministeren" stad og "gåtter" seg???

Comment

Tuff bild av Flanders på vannski

http://www.n3sport.no/Downloads/6803...030718_031.jpg
            I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Cool kille
              http://cherinne.blogg.se/

Comment

Originally posted by Nova
                Cool kille
                Ja,ikke sant???-En skikkelig sporty fyr han der!!!

Comment

Heeeeeej allihop, har ni saknat mig!*ekar ljudligt* ........ och som vanligt är det väl bara jag som är inne Har varit ute i sommarstugan hela helgen och lagt en ny gräsmatta, hmm och hälften är gjort och själv har jag ont i varenda muskel. Visste faktiskt inte att man använde rumpan när man krattade ut jord, men nu vet jag det, känner mig som en pigg 95-åring just nu
                  Har det hänt något kul? Några nyheter om Flanders eller några av dom andra? Ska sätta mig nu och läsa igenom lite här. Hoppas allt är bra med er och att det är lugnt i bussen
                  Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Bjuder på lite Flanders bilder..

Comment

Originally posted by piopio
                      Bjuder på lite Flanders bilder..
                      Åh, vad har du hittat dom? På andra bilden är han ju skitsnygg, varför måste han kamma håret bakåt, han är ju mycket snyggare när det är lite rufsigt
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake
                        Åh, vad har du hittat dom? På andra bilden är han ju skitsnygg, varför måste han kamma håret bakåt, han är ju mycket snyggare när det är lite rufsigt
                        Seek and you shall find.. *retas*
                        Du kan kolla in fler bilder på den sidan..
                        Scrolla ner lite bara så hittar du dom..
                        http://www.n3sport.no/Documents.asp?...lery&WCU=68034

Ps. Finns en härlig bild (stor sådan) av honom när han åker vattenskidor.. I bakgrunden sprutar vattnet upp som i en fontän.. Verkligen bra bild!! Ds
                        Last edited by piopio; 2005-06-07, 18:36.

Comment

Originally posted by piopio
                          Seek and you shall find.. *retas*
                          Du kan kolla in fler bilder på den sidan..
                          Scrolla ner lite bara så hittar du dom..
                          http://www.n3sport.no/Documents.asp?...lery&WCU=68034

Ps. Finns en härlig bild (stor sådan) av honom när han åker vattenskidor.. I bakgrunden sprutar vattnet upp som i en fontän.. Verkligen bra bild!! Ds

Har kopierat länken så jag sen i lugn och ro kan kolla bilderna
                          Undrar vart Hinden har tagit vägen Säg nu inte att hon har skaffat sig ett liv efter BB *asg*

Comment

Originally posted by snowflake
                            Heeeeeej allihop, har ni saknat mig!*ekar ljudligt* ........ och som vanligt är det väl bara jag som är inne Har varit ute i sommarstugan hela helgen och lagt en ny gräsmatta, hmm och hälften är gjort och själv har jag ont i varenda muskel. Visste faktiskt inte att man använde rumpan när man krattade ut jord, men nu vet jag det, känner mig som en pigg 95-åring just nu
                            Har det hänt något kul? Några nyheter om Flanders eller några av dom andra? Ska sätta mig nu och läsa igenom lite här. Hoppas allt är bra med er och att det är lugnt i bussen
                            Tja..snowflake gummsi...ser att du haft att göra & att du tränat kroppen..
                            kul att träna när man gör skit göra..tänk efter din gräsmatta e färdig..WOW vilken häck du kommer att få =)..............Även hos mig e det lugnt i bussen..(försökte hoppa på din buss..men fy f-n va den kör...hinner ju inte med den jöööööööööööö)...så jag får fortsätta att slappa & som jag e väldigt bra på....men ibland blir det litta DO THE FLAN`DERS..men då e ja ju ensam himma...kramis

Comment

Har ju kallat på dig i ..vem blir nästa att skriva tråden i allmäna forumet...men ingen snowflake kommer dit & skriver...buhuhuhuhuhu

Comment

Originally posted by starfriend
                                Har ju kallat på dig i ..vem blir nästa att skriva tråden i allmäna forumet...men ingen snowflake kommer dit & skriver...buhuhuhuhuhu
                                Ja ja, jag kommer alldeles strax. Satt just och skrev om meningen med livet på Oasen *asg*
                                Jasså, du tror att jag kommer att få en fin häck när gräsmattan är klar...... menar du min häck eller den i trädgården *harklar lite*

Comment

Working...
                                X