Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Amster! Jag hoppas att du har hittat lite animerade bilder som du kan använda!
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Go´natt alla i Sverige och Norge! Vi syns i morgon! *natti natti*
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Dearest Flanderworld`s Sweetie Pie;

Ja,her har du nattugla som egentlig skulle bli morgenfugl,og derfor burde vært til sengs nå.MEN;jeg kunne jo ikke annet enn å skrive litt her først,med tanke på hva du har sagt i Britt-klubben..
        Nei,for vil jo ikke at Sweetie Pie skal være nødt til å føle seg heelt alene i Flanderworld da,selv om det selvsagt èr noen flinke forumister her innimellom og hjelper til med å holde liv i tråden.Du skal iallefall vite dèt,Snowflake,at akkurat DU er en kjempeflink "gottepåseminister",som tilfører såå mye "godis-snacks" i Flanderworld!!Ja,og såå flink som du èr til å være oppdatert med selveste Flanders da!!-Ja,du tilfører absolutt nyttig gjødsel til heele Flanderworld!!Så;du fortjener;og:og:og: og:og:Og;ALT det andre gode du kan få!!

NÅ skal nattugla legge seg,og forhåpentligvis kunne stå opp igjen LITT tidligere i morgen og kvitre sammen med morgenfuglene!!;-) Natta da!!!Og god morgen til deg,da jeg regner med at du er her før meg i morgen tidlig!!!

Comment

• Go´morron allihop som läser detta! Har vaknat till ett kanonväder idag, hoppas ni har det samma!

Du är för go xx. Igår blev jag lite deppig när jag såg att LeCot skulle försvinna men idag känns det bättre, för jag har bara gett henne semester tills jag kommer tillbaka. Om hon inte gör det så kommer jag att sabotera alla ÖIS matcher det har jag lovat henne he he.

Klart att jag inte gick upp tidigt idag........... har ju semester nu!!!!

Ställer fram lite kaffe för den som vill ha och önskar alla en bra dag!

..... oj ursäkta det blev visst fel......... ...... eh nu blev det rätt......

Comment

• Originally posted by snowflake
            Go´morron allihop som läser detta! Har vaknat till ett kanonväder idag, hoppas ni har det samma!

Du är för go xx. Igår blev jag lite deppig när jag såg att LeCot skulle försvinna men idag känns det bättre, för jag har bara gett henne semester tills jag kommer tillbaka. Om hon inte gör det så kommer jag att sabotera alla ÖIS matcher det har jag lovat henne he he.

Klart att jag inte gick upp tidigt idag........... har ju semester nu!!!!

Ställer fram lite kaffe för den som vill ha och önskar alla en bra dag!

..... oj ursäkta det blev visst fel......... ...... eh nu blev det rätt......
            Jammen;dèt er bra at du kjenner deg bedre i dag da!!
            Ja,jeg vet du har ferie og derfor kom til å ligge LITT lenger enn hva du pleier,men tenkte allikevel at du kom til å være tidligere oppe enn meg,og jeg fikk jo rett på dèt!!;-) Våknet forøvrig tidligere i dag,da jeg har hatt diarè i heele natt så og si ,men var da så trøtt at jeg bare la meg igjen-inntil en veps kom og vekte meg for godt!!Farsken til bråkmakere ass!! Men;selvsagt bra de gir lyd i fra seg,så en har sjansen om å forsvinne før de ev.kommer og stikker èn på rumpa!!
            Jeg tar gjerne drinken istedet jeg altså,Sweetie Pie!!:razz:
            Last edited by Guest; 2005-07-07, 12:52.

Comment

• Originally posted by xx24-7
              Jammen;dèt er bra at du kjenner deg bedre i dag da!!
              Ja,jeg vet du har ferie og derfor kom til å ligge LITT lenger enn hva du pleier,men tenkte allikevel at du kom til å være tidligere oppe enn meg,og jeg fikk jo rett på dèt!!;-) Våknet forøvrig tidligere i dag,da jeg har hatt diarè i heele natt så og si ,men var da så trøtt at jeg bare la meg igjen-inntil en veps kom og vekte meg for godt!!Farsken til bråkmakere ass!! Men;selvsagt bra de gir lyd i fra seg,så en har sjansen om å forsvinne før de ev.kommer og stikker èn på rumpa!!
              Jeg tar gjerne drinken istedet jeg altså,Sweetie Pie!!:razz:
              Go´morron xx! Fy vilken jobbig natt du verkar ha haft, det är inte bra att äta för mycket nyttig mat;-) Hade du en geting i sovrummet, jag avskyr getingar! *blä* Tur du hörde den!
              Ok ställer väl fram en drink också, klockan är ju över 12 så då är det väl ok

Hmm....... scorpan har jag nog skrämt iväg idag också, förstår inte hur jag gör alltså. :razz:

Comment

Go´morron xx! Fy vilken jobbig natt du verkar ha haft, det är inte bra att äta för mycket nyttig mat;-) Hade du en geting i sovrummet, jag avskyr getingar! *blä* Tur du hörde den!
                Ok ställer väl fram en drink också, klockan är ju över 12 så då är det väl ok

Hmm....... scorpan har jag nog skrämt iväg idag också, förstår inte hur jag gör alltså. :razz:
                Nei,det er ikke bare-bare å drive og spise den "kanin-maten" heller,men må desverre vedkjenne at det nok var svenske-godis som var årsaken til nattens reaksjon!! Ja,satt ved PC`n med godisposen på fanget i natt!!Så;ja,jeg har syndet igjen!! Men;HAR da i det minste begynt på å venne meg til kaninfor og trim også,så jeg er da flink òg da,om jeg får si det selv!!!;-)
                He-he!!Har du skremt vekk Scorpan??Neei,dèt tror jeg ikke noe på at Sweetie Pie har gjort!!

Comment

Nei,det er ikke bare-bare å drive og spise den "kanin-maten" heller,men må desverre vedkjenne at det nok var svenske-godis som var årsaken til nattens reaksjon!! Ja,satt ved PC`n med godisposen på fanget i natt!!Så;ja,jeg har syndet igjen!! Men;HAR da i det minste begynt på å venne meg til kaninfor og trim også,så jeg er da flink òg da,om jeg får si det selv!!!
                  He-he!!Har du skremt vekk Scorpan??Neei,dèt tror jeg ikke noe på at Sweetie Pie har gjort!!
                  Men xx, vad är det jag hör... har du fuskat och ätit godis *fy på sig* Men jag tror det är kaninmaten som gjorde att du blev dålig

Men jo, jag har visst skrämt iväg honom........ så fort jag skriver så försvinner han *asg*

Just nu håller jag på att göra potatissallad, orkar inte äta varm mat när det är 30 grader ute *pust*

Här får du en liten kall drink till det är bra för magen ...

Comment

Men xx, vad är det jag hör... har du fuskat och ätit godis *fy på sig* Men jag tror det är kaninmaten som gjorde att du blev dålig

Men jo, jag har visst skrämt iväg honom........ så fort jag skriver så försvinner han *asg*

Just nu håller jag på att göra potatissallad, orkar inte äta varm mat när det är 30 grader ute *pust*

Här får du en liten kall drink till det är bra för magen ...
                    Ja,vi sier det er kaninmaten vi.
                    Han responderte meg i OT-tråden i stad,men tydeligvis for at han ikke skjønte innlegget mitt om Bush!!;-) -Jeg mener jo serøst at DEN mannen èr en verdensterrorist av dimensjoner,med tanke på all galskapen han holder på med.Ja,èr neimen ikke med og unnskylder at han èr en "storkar i dress og slips"!!
                    Hvordan lager du potetsalaten??Hørtes godt ut,ja!!:smile:
                    Takker så mye for drinken,Sweetie Pie!!;-) Dèt smakte godt!!:smile:

Comment

• Men;NÅ får jeg nesten rusle litt ut i varmen jeg også!!Vi "talast"!!;-)

Comment

Men;NÅ får jeg nesten rusle litt ut i varmen jeg også!!Vi "talast"!!;-)
                        Det går nästan inte att vara ute i värmen här, ska bli skönt att få komma ut till havet i morgon. Jag måste nog också sluta för jag tyckte jag hörde muller...... neeeeeej, det är åska på gång (men det behövs tyvärr). Vi hörs!!!

Comment

• Hei alle venner!!!!!!
                          Det var godt og komme hjem til en sivilisert verden igjen.
                          Miami er ikke et sted for meg. Jeg liker ikke og ha bevepnet vakt med ut på byen, låse seg inne i bilen når en skal kjøre tur. Og ikke kunne bevege seg fritt ute blant mennesker.( Men så er det en "Bushdjevel" som er senator der)
                          Dritvær var det også, storm "Cindy" var navnet på den, de ventet på en Orkan" da vi reiste. Navn "Dennis"
                          Skal si det var godt og sette beina på "Norsk jord", få seg en Øl ,Spekemat og flatbrød..
                          Nå er det bare kos og klargjøring av båten til ferien.
                          Var en tur inne på siden til vår store Helt". Du verden som han koser seg med jenter og vannskiene for tiden, fine bilder på siden hans.

Nå skal jeg legge meg litt. ( det tar litt tid og snu døgnet igjen)
                          Ser dere senere i kveld..
                          Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

Det går nästan inte att vara ute i värmen här, ska bli skönt att få komma ut till havet i morgon. Jag måste nog också sluta för jag tyckte jag hörde muller...... neeeeeej, det är åska på gång (men det behövs tyvärr). Vi hörs!!!

Er nesten så det ikke går an å være ute her heller,men vi har da LITT skygge med solparasollen så..;-) Èr jo godt å være ute nå også..
                            Drar du på ferie i morgen??Jeg vil også se havet!!!Får jeg bli med deg??Kan ligge heelt musestille i veska di eller noe sånt!!;-)
                            Åå,huffda!!Har du tordenvær på gang??Her er det heldigvis heelt klar og blå himmel,så vi slipper nok dèt i dag iallefall.:smile: Men;KAN jo komme i kveld da,og dèt får vel bare være greit så vi får renska oppatt litt ja!!Selv om jeg blir så redd at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!!
                            Ha en fortsatt god dag,Sweetie Pie!!:smile:

Comment

• Fy fasen vilket åskväder. Det var soligt och fint och sen sa det bara pang och så började det ösregna och blixtra/åska.......... usch vad jag avskyr det. Men nu är det riktigt skönt ute igen, temperaturen har gått ner från 30 grader till 21 grader.

Ja, jag sticker iväg imorgonkväll och det ska bli så skönt att få komma till havet. Visst kan jag packa ner dig i väskan men bara om du kan ligga musestilla (vilket gulligt ord). ;-)

Ett kul ord som jag lärde mig under BB var "luremus", det ordet ska jag använda mig av.

Comment

• Här hittade jag lite nyheter på Flanders hemsida:

Reiser til Sverige
                                Denne helgen er satt av til vannskitrening og ferie i Sverige. Først går turen til Arvika vannskiklubb. Etter det reiser en kompis og meg til Borgvik vsk hvor vi skal være frem til søndag. Etter en lang hektisk periode skal det bli deilig med litt avslapping. Ønsker alle lesere en god helg.

Grattis alla ni som bor i Värmland, nu får ni fint besök!
                                Vet inte om det blir någon tävling också i Arvika och i Borgvik eller om han bara ska dit och hälsa på och träna.

Lägger in en fin bild på Flanders och Britt.

ownloadItem&g2_itemId=360&g2_serialNumber=2" border="0"/>

Last edited by snowflake; 2005-07-07, 17:01.

Comment

Working...
                                X