Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tradera är bra!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det här var en kvinnlig jättegullig läkare..så fort hon kom upp på avdelningen så tog dom ultaljud eller vad det nu heter ( som dom så gladeligen kör upp nu för tiden ..men som är asbra ) och hon såg direkt vad det var...

Vi skulle i väg på Lucia konsert i globen..men det missade vi...så det fick vi ta året efter sen. I år är det 3 år sen hon opererades.

Låter som om T.T och min dotter har haft samma sak...

Comment

• Originally posted by alice
      Det här var en kvinnlig jättegullig läkare..så fort hon kom upp på avdelningen så tog dom ultaljud eller vad det nu heter ( som dom så gladeligen kör upp nu för tiden ..men som är asbra ) och hon såg direkt vad det var...

Vi skulle i väg på Lucia konsert i globen..men det missade vi...så det fick vi ta året efter sen. I år är det 3 år sen hon opererades.

Låter som om T.T och min dotter har haft samma sak...
      Din dotter, har hon oxå bara 1½ äggstock nu?

Comment

• Originally posted by turbotrollet
        Din dotter, har hon oxå bara 1½ äggstock nu?
        Ja jag har för mig att dom sa nåt sånt ja..men att det inte skulle vara några problem med att bli med barn och så...eller nej äggledare var det nog

Comment

Ja jag har för mig att dom sa nåt sånt ja..men att det inte skulle vara några problem med att bli med barn och så...eller nej äggledare var det nog
          Ja, det jag menar.. tror jag.. jag är kass på människokroppen, kanske för att jag tycker att sådant är sjukt äckligt!

iaf... folk frågade jämt i början (framförallt mina klasskompisar) "Får du mindre mens nu?" om det vore sååå väl?

Comment

• Alice. Ser inte.

Comment

Alice. Ser inte.
              Jag sparde ner och kopierade som man ska ..och jag såg bilden..men på förhandskranskningen var det bara miljoner siffror och bokstäver

Comment

Jag sparde ner och kopierade som man ska ..och jag såg bilden..men på förhandskranskningen var det bara miljoner siffror och bokstäver

Maila den till mig då, nyfiken ju.

tokvante@hotmail.com

(inte min "vanliga" mail, använder inte denna, men tänker inte skriva ut den här)

Comment

Maila den till mig då, nyfiken ju.

tokvante@hotmail.com

(inte min "vanliga" mail, använder inte denna, men tänker inte skriva ut den här)

Jag fattar inte sånt där försökte Pm:a men det bidde samma sak... om lover ser så kanske hon kan fixa det..hon är min datagud när det är nåt..och mina barn förstås....göbben har aldrig tid ...han är duktig han mé....

Bara jag som är asdålig....fast jag har lärt mig spara ner bilder idag..

Comment

Jag fattar inte sånt där försökte Pm:a men det bidde samma sak... om lover ser så kanske hon kan fixa det..hon är min datagud när det är nåt..och mina barn förstås....göbben har aldrig tid ...han är duktig han mé....

*fnissar* trodde både du och lover var haj på datavärlden.

Comment

Lover ja, undrar hur det går för henne nu ja. Tror ni vi får se henne nå't mer härinne i framtiden?

Comment

• Originally posted by TequilaLady
                        Lover ja, undrar hur det går för henne nu ja. Tror ni vi får se henne nå't mer härinne i framtiden?
                        Näe jag tror det är kört

Comment

• Så gick det med eran moderator

Comment

Näe jag tror det är kört
                            Ja, risken är ju stor... ingenting brukar ju gå som man vill när det gäller sånadär grejer.

Fast jag måste ju säga att jag själv ofta har tur. Men vi får se nästa vecka, skall byta modem och greja då, har beställt telefon genom bredbandet.

Comment

Så gick det med eran moderator
                              Ja fan då! Allt går åt helvet nu ju. JR och jag som tänkte dra på värstingsemester.

Comment

• Originally posted by TequilaLady
                                Ja fan då! Allt går åt helvet nu ju. JR och jag som tänkte dra på värstingsemester.

GLÖM DET...och vart i helsk.... är J.R ..har du gett henne ledigt ikväll....va va va va va va

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X