Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tradera är bra!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grattis turbot!!!
    nu väntar vi oss att få se dig i den också

Comment

• Originally posted by Boubou
      Grattis turbot!!!
      nu väntar vi oss att få se dig i den också
      *mohahahaa* vet man aldrig!

Comment

• Oj, nu vann jag visst en keps oxå.

Av det snygga märket "Fendi".

Den ser ut såhär:

Jag har alltid velat ha en snygg keps, och nu hittade jag den ultimata! Mörk. Snygg. Passar mig, hoppas jag.

Fast denna hittade jag på ebay.se
        Första gången jag lade bud därinne. Och VANN!

ujuj, nu får jag inte lägga bud på något mer här! (plånboken säger ifrån)

Comment

• Vad fin!

Och jag har fått ett bud på videofilmerna jag la ut häromdan till försäljning.

Hoppas jag får fler bud bara..100 spänn blir ju lite för lite (fast det är gamla barnfilmer och gamla hyrfilmer jag rensat ut som jag köpt billigt när macken sålde ut dem)

Comment

• åååå, vann du linnet också! Grattis!!! Det är sååå snyggt ju!

Comment

• Originally posted by JessicaRabbit
              Vad fin!

Och jag har fått ett bud på videofilmerna jag la ut häromdan till försäljning.

Hoppas jag får fler bud bara..100 spänn blir ju lite för lite (fast det är gamla barnfilmer och gamla hyrfilmer jag rensat ut som jag köpt billigt när macken sålde ut dem)
              Du lär nog få lite mer för dem, om de är många olika filmer, det tror jag det. *hoppas*

Japp, vann både kepsen och linnet jag suktat efter. SPECIELLT linnet, kom ju ihåg när jag lade ut det här, var ju aslänge sen.

Comment

• Originally posted by turbotrollet
                Du lär nog få lite mer för dem, om de är många olika filmer, det tror jag det. *hoppas*

Japp, vann både kepsen och linnet jag suktat efter. SPECIELLT linnet, kom ju ihåg när jag lade ut det här, var ju aslänge sen.
                Japp, var inne o kollade nyss. Nu är det uppe i 215 kronor. En användare har satt på sin budbetjänt *hehehe*

Måste nog gå och kolla imorrn vad frakten kommer gå på..auktionen slutar om två dar

Faktikst fick jag förfrågan häromdan från en som ville gå utanför auktionen och köpa bara en av filmerna (highwall to hell) men det är ju mot reglerna. Så jag sa att hon fick bjuda på auktionen och det gjorde hon fast nu är hon överbjuden som sagt

Comment

Japp, var inne o kollade nyss. Nu är det uppe i 215 kronor. En användare har satt på sin budbetjänt *hehehe*

Måste nog gå och kolla imorrn vad frakten kommer gå på..auktionen slutar om två dar

Faktikst fick jag förfrågan häromdan från en som ville gå utanför auktionen och köpa bara en av filmerna (highwall to hell) men det är ju mot reglerna. Så jag sa att hon fick bjuda på auktionen och det gjorde hon fast nu är hon överbjuden som sagt
                  Det är så roligt när auktionerna går upp så mycket.. ja, när det är en själv som säljer.

Men vad trode du att du skulle få från början då?

Comment

Det är så roligt när auktionerna går upp så mycket.. ja, när det är en själv som säljer.

Men vad trode du att du skulle få från början då?
                    Jag trodde inte jag skulle få mer än 100-150 faktiskt..men hoppades såklart på mycket mer

Min väninna Monika vars man har loppisfirma (lite av en hobby som de tjänar pengar på) erbjöd sig att sälja filmerna åt mej på nästa loppis..men då hade jag fått 5-10 kronor styck bara. Därför valde jag att lägga ut det på Tradera istället, tänkte att då kan jag säkert få ut mer för dem

Jag blir nöjd om jag får 300 men det tror jag inte jag får..fast redan nu tycker jag det är rätt bra.

Med tanke på att alla barnfilmerna är sånt vi fått gratis och hyrfilmerna sålde ju Preem ut för 20-30 kronor styck

Det är 13 filmer totalt: 8 barnfilmer och 5 hyrfilmer.

Comment

Jag trodde inte jag skulle få mer än 100-150 faktiskt..men hoppades såklart på mycket mer

Min väninna Monika vars man har loppisfirma (lite av en hobby som de tjänar pengar på) erbjöd sig att sälja filmerna åt mej på nästa loppis..men då hade jag fått 5-10 kronor styck bara. Därför valde jag att lägga ut det på Tradera istället, tänkte att då kan jag säkert få ut mer för dem

Jag blir nöjd om jag får 300 men det tror jag inte jag får..fast redan nu tycker jag det är rätt bra.

Med tanke på att alla barnfilmerna är sånt vi fått gratis och hyrfilmerna sålde ju Preem ut för 20-30 kronor styck

Det är 13 filmer totalt: 8 barnfilmer och 5 hyrfilmer.

Låter ju skitbra!

Jag har en väska utlagd just nu. Får väl se vad den slutar på.. den är uppe i 51 kronor nu, lade ut den i natt vid 02.30 *hehehe*

Funderar på att slänga ut ett par skor oxå.. *som jag inte kommer använda, de är oanvända*

Comment

Låter ju skitbra!

Jag har en väska utlagd just nu. Får väl se vad den slutar på.. den är uppe i 51 kronor nu, lade ut den i natt vid 02.30 *hehehe*

Funderar på att slänga ut ett par skor oxå.. *som jag inte kommer använda, de är oanvända*
                        Lägg till då att "det är samma sorts skor som den och den kändisen hade blablabla"

Comment

• Jag har fortfarande inte fåttt nåt som min granne bjudit på för min räkning..attans otur..ändå låter hon taktisk å listig..

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                          Vickan Äger dessa:
                          Marilyn Manson
                          Stockholm
                          Peta Wilson
                          London
                          Monaco
                          Gil.Grissom

Comment

Lägg till då att "det är samma sorts skor som den och den kändisen hade blablabla"

Ja, varför inte?

*hehehehe*

*börjar googla*

Comment

• Tradera nyss:

En till giraff till min samling.

Comment

• Vad göllig!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X