Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tradera är bra!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by JessicaRabbit
    Uj, inte törs jag lägga 1 krona..men inte heller 100..då kanske ingen bjuder på den istället? Äh, jag får kolla lite på parfymerna så bestämmer jag imorrn vad jag ska ha för utgångsbud..svårt det där..

Jo, det är ju det..

Nu ska jag lägga ut mina grejjer.. eller ja, först ska jag väl lägga in korten på datorn..

Comment

• Originally posted by turbotrollet

Jo, det är ju det..

Nu ska jag lägga ut mina grejjer.. eller ja, först ska jag väl lägga in korten på datorn..
      Googlade lite på den här parfymen och den finns att köpa på lite olika utrikiska nätsajter för typ 20 dollar och så. Fast jag gav ju lite mer..men det var ju några år sen. Parfym är väl eg. färskvara men den är ju inte öppnad, så den borde vara fräsch ju.

Men iaf. Utgångsbudet får nog bli ganska så lågt..typ 30 kronor? Så hoppas jag på att folk blir ivriga och bjuder över varann så det går upp jättemycket. *hehehe*

<--så här ser den ut förresten. Visst är det en snygg flaska? Luktar jättegott men man behöver bara ta en liteliten dutt för annars blir det för starkt. Så den är dryg som fan.

Comment

Googlade lite på den här parfymen och den finns att köpa på lite olika utrikiska nätsajter för typ 20 dollar och så. Fast jag gav ju lite mer..men det var ju några år sen. Parfym är väl eg. färskvara men den är ju inte öppnad, så den borde vara fräsch ju.

Men iaf. Utgångsbudet får nog bli ganska så lågt..typ 30 kronor? Så hoppas jag på att folk blir ivriga och bjuder över varann så det går upp jättemycket. *hehehe*

<--så här ser den ut förresten. Visst är det en snygg flaska? Luktar jättegott men man behöver bara ta en liteliten dutt för annars blir det för starkt. Så den är dryg som fan.
        Skitsnygg flaska!

Skriv att dne är dryg oxå, räcker läääänge!

Finns det åsdan parfymer på tradera kan du ju kolla vad de begärt.

Comment

• Hittade en auktion på den parfymen

http://www.tradera.com/auction/aid_20716820

En 100millilitersflaska, men den är öppnad och använd. Hon ska ha 180 spänn för en använd parfymflaska som ca 30 procent använd???

Då kan jag ta betydligt mer i utgångspris än 30 pix!

Comment

Hittade en auktion på den parfymen

http://www.tradera.com/auction/aid_20716820

En 100millilitersflaska, men den är öppnad och använd. Hon ska ha 180 spänn för en använd parfymflaska som ca 30 procent använd???

Då kan jag ta betydligt mer i utgångspris än 30 pix!
            Jo, men ingen har lagt bud!

Men du gör som du vill! har iof "bara " varit 46 besökare..

Comment

Jo, men ingen har lagt bud!

Men du gör som du vill! har iof "bara " varit 46 besökare..
              Tacka fan för det. Vem vill lägga bud på en flaska använd parfym? Skulle inte jag göra iaf. Men tja...det där med utgångspriset får jag nog fundera på lite till.. Klart man inte vill riskera att ingen bjuder för det ligger för högt. Hmm..nä, kanske en femtiolapp eller nåt sånt. Och så skriver man "Perfekt julklapp" i annonsen Använd av hollywoodstjärnan den-och-den *skojar*

Comment

Tacka fan för det. Vem vill lägga bud på en flaska använd parfym? Skulle inte jag göra iaf. Men tja...det där med utgångspriset får jag nog fundera på lite till.. Klart man inte vill riskera att ingen bjuder för det ligger för högt. Hmm..nä, kanske en femtiolapp eller nåt sånt. Och så skriver man "Perfekt julklapp" i annonsen Använd av hollywoodstjärnan den-och-den *skojar*
                Perfekt julklapp ska du skriva!

Och ja, hum... "Används flitigt av Lagerfeld him self! Ja, det ÄR mode att använda det andra könets dofter!"

Comment

ja minst 50 spänn kan du börjar med tror jag..behöver juh inte säga att den legat himma hos dig i så många år som den gjort
                  använd ochså perfekt julklapp & skriv nått fyndigt..så tror jag nog du får den såld --vet ej vad den kostar i affären..men en hundring borde väl folk kunna få upp den till iallafall.......good luck

Comment

• Sisådärja! Då har jag lagt upp den auktionen!

http://www.tradera.com/auction/aucti...x?aid=21239675

Jag väntar ett tag med fotbollsgrejorna tror jag. Den blir nog svårt att sälja nåt som det inte är säsong för nu...

Comment

Sisådärja! Då har jag lagt upp den auktionen!

http://www.tradera.com/auction/aucti...x?aid=21239675

Jag väntar ett tag med fotbollsgrejorna tror jag. Den blir nog svårt att sälja nåt som det inte är säsong för nu...
                      Niiiice! *härmar den blonda "töntkillen" i Burger King reklamen*

Själv har jag fått bud på mina glasgiraffer och äggkoppar-giraffer..

70 kr sammanlagt. (samma köpare)

Comment

Niiiice! *härmar den blonda "töntkillen" i Burger King reklamen*

Själv har jag fått bud på mina glasgiraffer och äggkoppar-giraffer..

70 kr sammanlagt. (samma köpare)
                        Vad kul, grattis! Hoppas buden går upp lite till *hehehe*

Comment

Vad kul, grattis! Hoppas buden går upp lite till *hehehe*
                          Hoppas det.. men giraffsaker brukar gå upp (!) (fast nu är ju inte jag med och budar iof)

Comment

• Men oooj! Jag har fått första budet redan!

Comment

Men oooj! Jag har fått första budet redan!

haha, fick oxå min bara några timmar efter!

GRATTIS!

Comment

• Hittade snygga Lee jeans till min dotter..begagnade i fint skick..går ut i morron..ska hålla koll på dem

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X