God ettermidag Samuels venner og alle dere andre nå vet jeg at TMM har aktivisert kontoen til Samuel, så nå kommer han vel inn en tur og skriver noen ord til oss når han får tid, etter som jeg forstod så hadde han det travelt fremover. Uansett så ta deg tid Samuel.. men les første innlegget i tråen den er tilegnet kun til deg
God ettermidag Samuels venner og alle dere andre nå vet jeg at TMM har aktivisert kontoen til Samuel, så nå kommer han vel inn en tur og skriver noen ord til oss når han får tid, etter som jeg forstod så hadde han det travelt fremover. Uansett så ta deg tid Samuel.. men les første innlegget i tråen den er tilegnet kun til deg
Hei hei, jakobine og alle andre her i klubben, en heftig dag på jobb er over, kommer inn her fra tid til annen.
Jaja Da har jeg vært å feiret min nivø sin gebursdag, og koslig var det, min søster hadde besøk av sin stedatter og sønn og svigermora til hennes stedatter fra Tyskland, så nå har det gått på engelsk, tysk, og norsk i lett latterfull blanding her.. hehehe
Og ingen tegn på Samuel her inne enda ?? jaja han dukker vel opp når han har tid
Håper ikke all den volten LäderNerden fikk i seg gjorde han sprek som en fole her nå.. hehehe
Hello i natten eller er det kvelden ...hmm Jeg er iaffall akkurat ferdig på jobb....her blir det liv rai rai...eller dvs jeg er kommet hjem...men jeg jobber enda...
Ingen Samuel enda..hmm jaja HEI PÅ DEG SAMUEL..står det til ?...hehe jeg vet du leser...
hmm Ekte lidenskap har et navn står det i din signatur ernie, men der vil jeg bare påpeke at du tar en smule feil.. jada det har et navn, men det er ikke brann hehehe ekte lidenskap har et navn som Jakobine jaja folkens hvor går ferden i pinsen for dere da ?
hmm Ekte lidenskap har et navn står det i din signatur ernie, men der vil jeg bare påpeke at du tar en smule feil.. jada det har et navn, men det er ikke brann hehehe ekte lidenskap har et navn som Jakobine jaja folkens hvor går ferden i pinsen for dere da ?
hehe hvorfor skjult text hehe Ekte lidenskap har ET navnBRANN
Her er samuel og Anders...
Er IKKE bare litt støtt over det at Brann er mer av en lidenskap den jeg er dah.. din nisse (jeg elsker det fnise iconet) hehe, Jeg er Masse støtt over det
Er IKKE bare litt støtt over det at Brann er mer av en lidenskap den jeg er dah.. din nisse (jeg elsker det fnise iconet) hehe, Jeg er Masse støtt over det
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment