Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samuel sin fanklubb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• God ettermidag Samuels venner og alle dere andre nå vet jeg at TMM har aktivisert kontoen til Samuel, så nå kommer han vel inn en tur og skriver noen ord til oss når han får tid, etter som jeg forstod så hadde han det travelt fremover. Uansett så ta deg tid Samuel.. men les første innlegget i tråen den er tilegnet kun til deg
    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
      God ettermidag Samuels venner og alle dere andre nå vet jeg at TMM har aktivisert kontoen til Samuel, så nå kommer han vel inn en tur og skriver noen ord til oss når han får tid, etter som jeg forstod så hadde han det travelt fremover. Uansett så ta deg tid Samuel.. men les første innlegget i tråen den er tilegnet kun til deg

*Sätter mig och väntar med Jakobine*

"Verae amicitiae sempiternae sunt"

Comment

• Originally posted by LäderNerden
        *Sätter mig och väntar med Jakobine*

takker LäderNerden du er søt du

PS: vi får trene litt vi da.. haha (elektrodebelte ) det kan gjøres i ventene stilling
        Trø forsiktig! i veien!

Comment

takker LäderNerden du er søt du

PS: vi får trene litt vi da.. haha (elektrodebelte ) det kan gjøres i ventene stilling

*kopplar in mig till 220 volts utaget* -Har ju inget bälte så detta får duga
          "Verae amicitiae sempiternae sunt"

Comment

God ettermidag Samuels venner og alle dere andre nå vet jeg at TMM har aktivisert kontoen til Samuel, så nå kommer han vel inn en tur og skriver noen ord til oss når han får tid, etter som jeg forstod så hadde han det travelt fremover. Uansett så ta deg tid Samuel.. men les første innlegget i tråen den er tilegnet kun til deg
            Hei hei, jakobine og alle andre her i klubben, en heftig dag på jobb er over, kommer inn her fra tid til annen.
            :kastkyss:

Comment

• Jaja Da har jeg vært å feiret min nivø sin gebursdag, og koslig var det, min søster hadde besøk av sin stedatter og sønn og svigermora til hennes stedatter fra Tyskland, så nå har det gått på engelsk, tysk, og norsk i lett latterfull blanding her.. hehehe

Og ingen tegn på Samuel her inne enda ?? jaja han dukker vel opp når han har tid

Håper ikke all den volten LäderNerden fikk i seg gjorde han sprek som en fole her nå.. hehehe
              Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Hello i natten eller er det kvelden ...hmm Jeg er iaffall akkurat ferdig på jobb....her blir det liv rai rai...eller dvs jeg er kommet hjem...men jeg jobber enda...

Ingen Samuel enda..hmm jaja HEI PÅ DEG SAMUEL..står det til ?...hehe jeg vet du leser...
                Ekte lidenskap har ET navn

Comment

• hmm Ekte lidenskap har et navn står det i din signatur ernie, men der vil jeg bare påpeke at du tar en smule feil.. jada det har et navn, men det er ikke brann hehehe ekte lidenskap har et navn som Jakobine jaja folkens hvor går ferden i pinsen for dere da ?
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

hmm Ekte lidenskap har et navn står det i din signatur ernie, men der vil jeg bare påpeke at du tar en smule feil.. jada det har et navn, men det er ikke brann hehehe ekte lidenskap har et navn som Jakobine jaja folkens hvor går ferden i pinsen for dere da ?
                    hehe hvorfor skjult text hehe
                    Ekte lidenskap har ET navn BRANN
                    Her er samuel og Anders...

Comment

• Er IKKE bare litt støtt over det at Brann er mer av en lidenskap den jeg er dah.. din nisse (jeg elsker det fnise iconet) hehe, Jeg er Masse støtt over det
                      Trø forsiktig! i veien!

Comment

Er IKKE bare litt støtt over det at Brann er mer av en lidenskap den jeg er dah.. din nisse (jeg elsker det fnise iconet) hehe, Jeg er Masse støtt over det
                        jeg ble født med brann caps.... så det så....

Comment

• Originally posted by Ernie
                          jeg ble født med brann caps.... så det så....
                          du så bombe iconet ? hm man vet aldri når det går av dah
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

du så bombe iconet ? hm man vet aldri når det går av dah
                            aha bombe.. hahaha og jeg trodde det var en sex bombe...hahaha

Comment

• Her er den MORALSKE VINNEREN av BB2006 og jeg sikter ikke til kamelen...

Comment

• Originally posted by Ernie
                                aha bombe.. hahaha og jeg trodde det var en sex bombe...hahaha
                                jaja men det visste du jo.. hahaha men alle sexbomber kan gå av må du vel vite din fjomp
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X