Originally posted by jakobine
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Samuel sin fanklubb
Collapse
X
-
TakkOriginally posted by jakobineKjempe stiligt Lissabon, jeg er stolt av deg.. du er blitt den rene rå finneren til å lete opp bilder å slikt.. *
Har to stilige bilder av nakenSamuel også, men tenkte det kanskje var litt upassende her, han ser ut som en av de gamle greske olympierne på det ene, visste du at de gamle grekerne konkurrerte nakne?
:kastkyss:
Comment
-
joda. sant det.. men etter på nå helt forfjamet som jeg var.. så skulle jeg til naboen for å levere en beskjed.. for jeg hørte hun kom hjem.. haha og så gikk jeg ut feil dør, og stod på toalettet og kikket og lurte.. jaha.. hva skulle jeg nå der.. gikk og satt meg igjen, og kom plutselig på at oii jeg skulle jo over til naboen.. haha jeg gikk feil dør.. dørene er rett på siden av hverandre..Originally posted by LissabonJa men det er jo sånn når man plutselig skal prate med noen man har en forhistorie som har litt følelsesmessige elementer i seg, det blir sånn, litt merkelig...
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Hahahaha! Jakobine, you kill me!!Originally posted by jakobinejoda. sant det.. men etter på nå helt forfjamet som jeg var.. så skulle jeg til naboen for å levere en beskjed.. for jeg hørte hun kom hjem.. haha og så gikk jeg ut feil dør, og stod på toalettet og kikket og lurte.. jaha.. hva skulle jeg nå der.. gikk og satt meg igjen, og kom plutselig på at oii jeg skulle jo over til naboen.. haha jeg gikk feil dør.. dørene er rett på siden av hverandre..

Comment
-
Fortell meg hva jeg skal si til den gjengen som fremdeles er her.. dra dere ut så? eller kan der komme dere ut om dere skal hehehe jeg klikker snart.. men ler av dem og.. åja sier han ene samuels fanklubb du er inne på.. jaja.. skal vi nå se.. haha og nå står han og danser som samuels.. og etterligner oboy senen med han men jeg har kke oboy.. men han fant en pose meg kjeks.. hahahaha tullinger.. hele gjengenTrø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Hehe, jeg bruker ikke å gjøre så mye sånt selv, men jeg kastet da vispene til mixmasteren i søpla en gang jeg ryddet etter å ha fixet vafler til sønnen min hihi. Men min mor holdt på å gjøre en skikkelig blunder en gang da vi skulle ta med sønnen min på badeland, hun hadde dusjet og vi skulle gå ut av garderoben og inn på det store bassengområdet, hun tok bare bagen sin og slengte over skulderen og skulle til å spasere ut helt naken. Hun hadde helt glemt å ta på badedrakten, så sa jeg "men..??" "men hva?" sa hun og så helt uforstående på meg og sto i døren til gardeoben, "men du er jo naken" sa jeg, da ble hun helt sjokkert over seg selv hihiOriginally posted by jakobineog så sitter jeg her og rødmer over meg selv.. haha men ler godt etter på selv dah..

Comment
-
hahahaOriginally posted by jakobineFortell meg hva jeg skal si til den gjengen som fremdeles er her.. dra dere ut så? eller kan der komme dere ut om dere skal hehehe jeg klikker snart.. men ler av dem og.. åja sier han ene samuels fanklubb du er inne på.. jaja.. skal vi nå se.. haha og nå står han og danser som samuels.. og etterligner oboy senen med han men jeg har kke oboy.. men han fant en pose meg kjeks.. hahahaha tullinger.. hele gjengen
Sånn da eller?
Comment
-
hahaha hun må være i slekt med meg hun.. hhahahahOriginally posted by LissabonHehe, jeg bruker ikke å gjøre så mye sånt selv, men jeg kastet da vispene til mixmasteren i søpla en gang jeg ryddet etter å ha fixet vafler til sønnen min hihi. Men min mor holdt på å gjøre en skikkelig blunder en gang da vi skulle ta med sønnen min på badeland, hun hadde dusjet og vi skulle gå ut av garderoben og inn på det store bassengområdet, hun tok bare bagen sin og slengte over skulderen og skulle til å spasere ut helt naken. Hun hadde helt glemt å ta på badedrakten, så sa jeg "men..??" "men hva?" sa hun og så helt uforstående på meg og sto i døren til gardeoben, "men du er jo naken" sa jeg, da ble hun helt sjokkert over seg selv hihi
jeg dør.. hahaha sånn kunne jeg og gjort
si til din mor hun han gjort meg lykkelig i kveld.. jeg er ikke alene lengre om å gjøre slike ting.. hahaha
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
haha tenk om jeg ikke hadde stoppet henne da, da hadde hun spasert rundt der med brystene hengende nedover mot magen og bagen over skuldra og lurt på hvorfor folk tittet sånn på henne!Originally posted by jakobinehahaha hun må være i slekt med meg hun.. hhahahah
jeg dør.. hahaha sånn kunne jeg og gjort
si til din mor hun han gjort meg lykkelig i kveld.. jeg er ikke alene lengre om å gjøre slike ting.. hahaha
Comment
-
noe sånt.. men klærne falt her.. hahahaha han har fått dem på seg nå.. men det ga jo en god latter til den gjengen som er her da.. haha og jeg har sittet og fikset på glidelåsen i buka til han ene som var her.. haha han har gått rundt i mine bukser her.. hohoho jeg sier bare for en gjeng.. men fy jeg er så glad i demOriginally posted by Lissabonhahaha
Sånn da eller?
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
haha jeg ser det for meg her.. hahaha .. men jeg tror hun er som meg. flau med en gang.. men ler så hun griner av det selv etterpåOriginally posted by Lissabonhaha tenk om jeg ikke hadde stoppet henne da, da hadde hun spasert rundt der med brystene hengende nedover mot magen og bagen over skuldra og lurt på hvorfor folk tittet sånn på henne!
Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment