Originally posted by fillejonkan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!
Collapse
X
-
Då sätter vi danskarna på talkurs så dom kan prata som dom skriverOriginally posted by TipitaJoda du skriver tydlig du ;-) Hehe...Danskene skriver nesten som oss og ikke "grøtig"
XX: Ska du till Danmark på semester? Säg inte att det är en Harry-tur
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Hehe...Ja vi skulle gjort det..Originally posted by snowflakeDå sätter vi danskarna på talkurs så dom kan prata som dom skriver
Jeg kan de tallene, helt til jeg står å skal betale, da husker jeg ikke hva som er hva av tress og fems og alt det der...
Comment
-
Såg du att Kenneth var inne för 5 min sen, men han skrev inget. Hoppas han inte känner att han blivit otrevligt bemött i sin tråd. Det var ju bara en som var otrevlig emot honom där.Originally posted by TipitaHehe...Ja vi skulle gjort det..
Jeg kan de tallene, helt til jeg står å skal betale, da husker jeg ikke hva som er hva av tress og fems og alt det der...
XX: Skriver du fortfarande PM med Kenneth?
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Som du ser så har han svart i tråden nå, så det går nok bra tenker jeg.....;-) xx sa at hun skulle bort en tur, men hun kommer vel tilbake tenker jeg...:smile:Originally posted by snowflakeSåg du att Kenneth var inne för 5 min sen, men han skrev inget. Hoppas han inte känner att han blivit otrevligt bemött i sin tråd. Det var ju bara en som var otrevlig emot honom där.
Comment
-
Jo, jag såg att han var inne nu. Puh, det hade varit för tråkigt om han inte velat vara härinne på grund av otrevliga människor.Originally posted by TipitaSom du ser så har han svart i tråden nå, så det går nok bra tenker jeg.....;-) xx sa at hun skulle bort en tur, men hun kommer vel tilbake tenker jeg...:smile:
Skulle vara kul om Flanders tittade in här någon gång efter sin ferie. ;-)
Comment
-
Ja, det hadde vært trist ja...Originally posted by snowflakeJo, jag såg att han var inne nu. Puh, det hade varit för tråkigt om han inte velat vara härinne på grund av otrevliga människor.
Skulle vara kul om Flanders tittade in här någon gång efter sin ferie. ;-)
Flanders stikker vel innom etter ferien sin sikkert...Han er jo så snill og grei, at han gjør alt for å glede sin Snowflake og resten av fansen...;-)
Comment
-
Jo, Flanders är allt snäll, men han har ju också fullt upp med sin hemsida. ;-)Originally posted by TipitaJa, det hadde vært trist ja...
Flanders stikker vel innom etter ferien sin sikkert...Han er jo så snill og grei, at han gjør alt for å glede sin Snowflake og resten av fansen...;-)
Undrar vart Hinden tagit vägen.
Comment
-
He-he!!Nei,har ikke planer om flere Harry-turer med det første.-Holder leeeenge med denne ene nå i ferien.;-)Originally posted by snowflakeDå sätter vi danskarna på talkurs så dom kan prata som dom skriver
Blir ferietur bare innenlands nå i sommer,men greit nok dèt også.
Comment
-
Kjempekos at han har skrevet her igjen.Originally posted by snowflakeSåg du att Kenneth var inne för 5 min sen, men han skrev inget. Hoppas han inte känner att han blivit otrevligt bemött i sin tråd. Det var ju bara en som var otrevlig emot honom där.
Nei,jeg skriver ikke PM med Kenneth nå nei.;-)
Comment
-
Tackar tackar! Jo, jag ska ha det riktigt skönt och bara sola, bada, grilla och festa lite he he ;-) Jag trodde du och Tippelura hade somnat för länge sedan, jag har precis nattat Scorpan som ska upp och jobba imorgon.Originally posted by xx24-7Nattinatt,Sweetie Pie!!Og fortsatt god ferie til deg!!
Om Nova kommer in när jag inte är här så måste ni hälsa henne från mig.
Natti Natti igen!
Comment

Comment